ثبت اطلاعات حقوقی کارگزاران مخابرات روستایی در سیستم
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 47118
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 288
بازدید سال : 1108
بازدید کلی : 47118
ثبت اطلاعات حقوقی کارگزاران مخابرات روستایی در سیستم

 
نامه زیر از اداره کل اداری و منابع انسانی شرکت مخابرات ایران در خصوص ثبت اطلاعات حقوقی کارگزاران مخابرات روستایی در سیستمی به نام HRIS به شرکتهای مخابرات استانی نگاشته و ارسال شده است .

 
 

معرفی سیستم اطلاعاتی منابع انسانی

( Human Resource Information System  )

علامت اختصاری :  HRIS  

سیستم اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی (Human Resource Information System ) قادر است تا با تولید، سازماندهی، نگهداری و توزیع اطلاعات نیروی انسانی به مدیران سازمان در سطوح مختلف تصمیم گیری به عنوان یک ابزار بسیار ارزشمند کمک کند. این سیستم اطلاعاتی قادر است تا با استفاده از پایگاههای داده در رابطه با نیروی انسانی سازمان، اطلاعات مورد نیاز را برای تصمیم گیری مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان در رابطه با مدیریت منابع انسانی سازمان فراهم سازد.

سیستم اطلاعاتی منابع انسانی ترکیبی از پایگاههای داده، کاربردهای کامپیوتر، سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز برای جمع آوری (ضبط)، ذخیره، مدیریت، انتقال، ارائه و دستکاری داده ها برای منابع انسانی است. این سیستم در دهه 1960 توسعه پیدا کرد. پژوهشهای انجام شده نشان داده اند که اکثر شرکتهای موفق از HRIS برای حمایت و پشتیبانی از عملیات روزانه منابع انسانی استفاده می کنند. امروزه HRIS نه تنها برای مقاصد اداری، بلکه برای تصمیم گیریهای تجاری و استراتژیک نیز به کار می رود. 
 
HRIS نوعی پایگاه داده کارکردی است که برای نگهداری داده ها در رابطه با کارکنان و حمایت از فعالیتهای منابع انسانی مانند کارمندیابی، انتخاب، مدیریت عملکرد، آموزش و توسعه طراحی شده است. داده های ذخیره شده در HRIS مهم هستند، زیرا افراد سازمان بزرگترین دارایی سازمانند و توانایی بکارگیری منعطف این داراییها می تواند کلید دستیابی به مزیت رقابتی در دنیای دانشی امروز باشد.





تعداد بازدید از این مطلب: 5820
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود